Naturlig hovvård iFokus

Naturlig hovvård

Etikett: sajtvärd-och-medarbetare
Läst 2082 ggr
Urhasten
1

NY SAJTVÄRD - HEJS!

God kväll på er! 

Jag vill gå ut med information till er medlemmar här på Naturlig hovvård iFokus. Jag vill tacka före detta sajtvärden, även min mycket goda vän, Marie för att hon har överlåtit en sådan fin sajt till mig. Jag och Marie kommer rensa och städa, damma av och förnya i princip allt här i sajten, för att få en redig nystart. Eventuellt även göra ett sajtnamns byte som för både mig och Marie känns mycket mer rättvist - från nuvarande namn till "Naturlik hovvård". Jag vill också berätta att jag kommer presentera mig själv och återkomma med all information som ni behöver veta för att känna er uppdaterade. Först behöver vi få städa upp lite.

Jag hoppas att ni ser fram mot det här lika väl som jag och Marie! 🌈

Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter ❤️

Urhasten
0

För att fortsätta hålla er uppdaterade meddelar jag nu att ett sajtnamnsbyte kommer att ske! Jag och Marie är superglada för att det är möjligt och ska rensa upp så fort vi kan, ändra namn och ser fram mot en riktigt trevlig nystart där förhoppningsvis flera av er vill välja att stanna kvar - trots röran - och även att vi blir flera medlemmar! 

Varför vill vi byta sajtnamn?

Både jag och Marie anser egentligen inte att nuvarande namn "Naturlig hovvård" är felaktigt, men att det heller inte går att stå bakom helt och hållet. Vi både förespråkar naturlik hovvård och försöker att förhålla oss till naturlika metoder och rehabiliteringsvägar för att få en så naturlik hovvård som möjligt. Trots allt är våra tamhästar inte vilda och naturligt kan det egentligen aldrig bli till 100%, men naturlikt kan det faktiskt bli. 

Tack för att ni tog er tid att läsa och så hörs vi snart igen! 😃

Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter ❤️

Cahira
1

Låter väldigt bra, lycka till!

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning. 
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.